close
Goodbye 再見        Air SupplyI can see the pain living in your eyesAnd I know how hard you triedYou deserve to have so much moreI can feel your 酒店兼職heart and I sympathizeAnd I'll never criticize all you've ever meant to my life *I don't want to let you downI don't want to lead you 土地買賣onI don't want to hold you backFrom where you might belongYou would never ask me whyMy heart is so disguisedI just can't live a lie anymoreI 網路行銷would rather hurt myself than to ever make you cryThere's nothing left to say but goodbyeYou deserve the chance at the kind of loveI'm not sure 九份民宿I'm worthy ofLosing you is painful to me (*)You would never ask me whyMy heart is so disguisedI just can't live a lie anymoreI would rather hurt 褐藻醣膠myself than to ever make you cryThere's nothing left to tryThough it's gonna hurt us bothThere's no other way than to say goodbye (中譯) 我看21世紀房屋仲介得見你眼中的痛楚我也曉得你曾努力嘗試你應該得到這許多我能感同身受,心有所憫你在我生命中的意義,我絕不多做評斷 我不想讓你失望不想帶領你走我不想挽回你從你歸酒店兼職屬的地方你從來不問我原因我的內心充滿矯飾我不能再活在謊言中我寧願傷害自己,也不願讓你哭泣除了再見,還能說什麼你該擁有愛的機會我不確定自己是否值得失去你,小型辦公室我十分痛苦你從來不問我原因我的內心充滿偽裝我不能再活在謊言中我寧願傷害自己,也不願讓你哭泣已沒有機會可以再試了雖然這將會傷害我倆除了說再見,別無他路 歌詞酒店兼職來源:安德森網站(西洋歌曲英漢對照)http://www.tacocity.com.tw/abs1984/lyrics.htm@一直很喜歡Air Supply獨特的嗓音,一聽再聽永聽不膩!把我較喜愛的其中兩首與你(售屋網妳)分享...^^
arrow
arrow
    全站熱搜

    kl34klmelp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()